تخطى إلى المحتوى
الصفحة الرئيسية » E-commerce

E-commerce

التأثير المتبادل للتعليم وعوامل النمو الاقتصادي المستدام: دراسة تحليلية للمدة (1997-2023) فنلندا نموذجا

بيانات الباحث مدرس مساعد، العلوم الاقتصادية، الجامعة التقنية الشمالية، العراق [email protected] مدرس مساعد، العلوم الاقتصادية، جامعة نينوى، العراق [email protected] DOI البحث https://doi.org/10.59992/IJFAES.2024.v3n12p3 ملخص في عصرنا الرقمي اليوم وفي ظل التطورات الحديثة التي يوجهها العالم يلعب التعليم دوراً محورياً في تعزيز القيم المعززة للتنمية المستدامة. وقد هدفت الدراسة الى دراسة تأثير… اقرأ المزيد »التأثير المتبادل للتعليم وعوامل النمو الاقتصادي المستدام: دراسة تحليلية للمدة (1997-2023) فنلندا نموذجا

E-Commerce: Advantages and Challenges

Authors Lecturer, College of Administration and Economics, Tikrit University, Iraq Lecturer, College of Administration and Economics, Tikrit University, Iraq [email protected] Lecturer, College of Administration and Economics, Tikrit University, Iraq Paper DOI https://doi.org/10.59992/IJFAES.2024.v3n7p2 Abstract This research includes electronic trade subject that is used in the world these days for most trade… اقرأ المزيد »E-Commerce: Advantages and Challenges

Extraction of Association Rules for Customer’s Shopping on E-commerce Mobile Applications

Authors Lecturer of Marketing, Faculty of Economics, University of Benghazi, Libya [email protected] Ph.D. of Information Systems, Faculty of Computers and Information, Mansoura University, Egypt [email protected] Abstract This paper presents an approach to connecting requirements engineering activities into a process mobile application for association mining of shopping based on the Apriori… اقرأ المزيد »Extraction of Association Rules for Customer’s Shopping on E-commerce Mobile Applications